jeoep

Alla inlägg den 15 april 2011

JAG VANN JAG VANN! 

aldrig varit gladare än nu, finns inga ord som förklarar bra nog hur glad och stolt jag är.

jag har inte ritkgit förstått att jag verkligen vann ännu, kan inte sluta le och & gråter tack 

vare jag är så glad, jag är så himla glad och stolt.

 någon bild som komer från hd.se som fotografen tog när jag tog emot mitt pris, grät så glad jag var och igga min urgulliga min! skriver mer om det imorgon, och då ska jag försöka lägga in ännu fler bilder från den underbart trevliga kvällen också.

xoxo J


sitter hemma och bara chillar, ganska skönt nu och sen påsklov på de :)

Johanna är ju på landskrona galan och tyvärr inget rrappoterat än..

men grattis till vår vän sebastian som var nominderad till bästa idrottsprofil med funktionshinder(?)

 han vann iaf (a) grattis :D


Hoppas verkligen du vinner johanna,gumman <3

 

/ E

Landskrona galan ikväll, vet ni hur nervös jag är?

Kan inte koncentrera mig på något, mår illa så nervös jag är, tänk så förlorar jag, tänk så vinner jag, jag hoppas på att vinna men är enormt stolt & nöjd över mig själv att ens vara nominerad, fast kanske tar ett tag innan jag får in det i mitt huvud om jag förlorar eller om jag vinner.

 

  som sagt, fixa mitt hår igår & här är resultatet! 

Landskrona galan ikväll, snacka om att jag e nervös och inte kan koncentrera mig på något alls hehe, ååh vad jag har är nervös!

Drar till skolan om bara några minute.

xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


bloggen drivs av två tjejer, Emma, 16 & Johanna,15.
bloggen består av fotboll, innebandy, fritid och annat roligt:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards