jeoep

Alla inlägg den 14 april 2011


Hemma från skolan för ungefär en timme sen, nästan iaf, och nu blir deet plugg, inget jag har lust med alls, orkar verkligen inte..
Men kanske blir blondare senare, ska snacka me mammi, sen får vi se hur det blir för nu ska jag återgå till mitt pluggande.

xoxo j 

    Skolan om några minuter dåja, engelska prov idag.. Men för en gångs skull kan jag exakt alla 80 glosor utantil! Tack vare att jag plugga hela dan igår faktikst. Och träningen igår kväll gick underbart bra, verkligen nöjd med den, känns härligt att komma igång igen, seriepremiär på söndag ju!

Men vi hörs ska borsta tänderna nu och dra mig till skolan.

xoxo

GRATTIS TILL MIN MICHAELA SOM FYLLER TOLV(15) ÅR IDAG, GRATTIS BABY!! 

 (usapic, typ flumrider elr ng) precis fått en stor kanon skjuten på bara mig & morfar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


bloggen drivs av två tjejer, Emma, 16 & Johanna,15.
bloggen består av fotboll, innebandy, fritid och annat roligt:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards